Deklaracja
Karta gwarancji AGAP
W AGAP świadczenie usług kurierskich najwyższej jakości traktujemy priorytetowo. Wartość tę realizujemy dzięki wdrażaniu zasad TQM (total quality management), które zakładają stałe podnoszenie jakości poprzez zaangażowanie wszystkich pracowników na każdym szczeblu zarządzania.
Jesteśmy pewni jakości naszych usług, a nasze zobowiązania wobec klientów ujęliśmy w przejrzysty zbiór zasad, z których klienci mogą nas rozliczyć w każdej chwili. Oto niepowtarzalna deklaracja:
KARTA GWARANCJI AGAP
- Zapewniamy klientom AGAP dostęp do usług kurierskich wykonywanych na najwyższym możliwym poziomie.
- Zasada dążenia do najwyższej jakości dotyczy wszystkich usług naszej działalności: miejskich, krajowych, międzynarodowych oraz specjalnych.
- Klienci mają prawo oczekiwać, że realizacją ich zlecenia zajmiemy się niezwłocznie i wykonamy je w deklarowanym czasie.
- Udzielamy gwarancji na wykonanie usługi. W przypadku, gdy termin wykonania usługi nie zostanie przez nas dotrzymany z przyczyn niezależnych od klienta, opłata za usługę wyniesie symboliczne 1 zł.
- Podstawą naszego działania jest bezpośredni kontakt z klientem. Innowacyjność oraz elastyczność pozwala nam zaoferować wyjątkową usługę dopasowaną do indywidualnych potrzeb i preferencji klienta.
- Dbamy o najwyższą jakość na każdym z etapów przyjęcia i wykonywania usługi:
- Analiza i definiowanie potrzeb klienta.
- Przygotowanie i przekazanie klientowi zindywidualizowanej oferty możliwie najdokładniej odpowiadającej jego potrzebom.
- Udzielenie dodatkowych wyjaśnień, jeśli są konieczne oraz akceptacja ze strony klienta.
- Realizacja usługi z najwyższą starannością.
- Niezależnie od branży, którą reprezentuje klient, nawet dla najbardziej skomplikowanego i trudnego zadania logistycznego poszukujemy rozwiązań skutecznych i zgodnych z prawem.
- W ramach naszych usług zapewniamy klientowi nie tylko sprawne doręczenie przesyłki, ale również pełną informację zwrotną o bieżącym statusie przesyłki i szczegółach dotyczących jej doręczenia. W wypadku wystąpienia problemów z doręczeniem przesyłki, klient otrzymuje aktualną informację o przyczynach niedoręczenia przesyłki i propozycję usunięcia tych przyczyn.
- Każdy pracownik AGAP ma kompetencje, by służyć pomocą w rozwiązaniu problemu klienta i reprezentować jego interesy.
- Przejmujemy od klienta całość spraw związanych z transportem przesyłki, aby mógł skoncentrować się na innych zadaniach związanych z ich pracą.
- Gwarantujemy dostęp do naszych usług przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.