Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Zawsze gdy jesteśmy potrzebni

Skontaktuj się z nami

Wybierz najbliższe biuro obsługi klienta AGAP

  • Warszawa
  • Katowice
  • Kraków
  • Łódź
  • Poznań
  • Trójmiasto
  • Wrocław

Kim jesteśmy?

KORONAWIRUS INFORMACJA DLA KLIENTÓW 
STAN OBECNY NA 15 października 2020 r.

Szanowni Państwo, 

Z uwagi na utrzymujące się zagrożenia związane z epidemią COVID 19, pragniemy zapewnić, że bezpieczeństwo naszych Klientów oraz pracowników AGAP jest naszym najwyższym priorytetem.

Wszystkie zalecenia operacyjne wprowadzone w związku z epidemią koronawirusa są aktualne i cały czas obowiązują. Podejmowane przez nas wzmożone środki ostrożności mają na celu ochronę zdrowia i ograniczenie ryzyka infekcji. Szczegółowe informacje na ten temat znajdą Państwo w podanych poniżej komunikatach, wcześniej opublikowanych na agap.pl.

Zobowiązani jesteśmy do stosowania wszelkich zalecanych i dostępnych środków ostrożności. Obecnie na terenie kraju nie ma obszarów wolnych od ryzyka, czyli znajdujących się w tak zwanej strefie „zielonej”. Większość lokalizacji znajduje się od 10. października 2020 w strefie „żółtej”, czyli strefie zwiększonego ryzyka, a pozostałe w strefie „czerwonej”, gdzie ryzyko infekcji jest znaczne. W związku z tą sytuacją utrzymujemy zalecenia operacyjne, o których informowaliśmy wcześniej.

Zaproponowana przez nas koordynacja działań kurierskich i wsparcie codziennej pracy naszych Klientów oraz przestrzeganie zasad bezpieczeństwa zostały przejęte przez Państwa ze zrozumieniem i akceptacją. Dziękujemy za to serdecznie. Słowa uznania, jakie od Państwa słyszymy, są dla nas dowodem zaufania, jakim nas Państwo obdarzacie. Robimy wszystko, aby tego zaufania nie zawieść. Zapewniamy, że każdego dnia śledzimy pilnie rozwój sytuacji i dbamy o przestrzeganie kluczowych zasad bezpieczeństwa.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności i utrudnienia. Dziękujemy za cierpliwość.

Z poważaniem, 
 
AGAP Sp. z o.o.
 
Warszawa, 15 października 2020 r.

 

KORONAWIRUS INFORMACJA DLA KLIENTÓW 
STAN NA 1 czerwca 2020 r.

więcej

 

KORONAWIRUS INFORMACJA DLA KLIENTÓW 
STAN OBECNY NA 15 października 2020 r.

Szanowni Państwo, 

Z uwagi na utrzymujące się zagrożenia związane z epidemią COVID 19, pragniemy zapewnić, że bezpieczeństwo naszych Klientów oraz pracowników AGAP jest naszym najwyższym priorytetem.

Wszystkie zalecenia operacyjne wprowadzone w związku z epidemią koronawirusa są aktualne i cały czas obowiązują. Podejmowane przez nas wzmożone środki ostrożności mają na celu ochronę zdrowia i ograniczenie ryzyka infekcji. Szczegółowe informacje na ten temat znajdą Państwo w podanych poniżej komunikatach, wcześniej opublikowanych na agap.pl.

Zobowiązani jesteśmy do stosowania wszelkich zalecanych i dostępnych środków ostrożności. Obecnie na terenie kraju nie ma obszarów wolnych od ryzyka, czyli znajdujących się w tak zwanej strefie „zielonej”. Większość lokalizacji znajduje się od 10. października 2020 w strefie „żółtej”, czyli strefie zwiększonego ryzyka, a pozostałe w strefie „czerwonej”, gdzie ryzyko infekcji jest znaczne. W związku z tą sytuacją utrzymujemy zalecenia operacyjne, o których informowaliśmy wcześniej.

Zaproponowana przez nas koordynacja działań kurierskich i wsparcie codziennej pracy naszych Klientów oraz przestrzeganie zasad bezpieczeństwa zostały przejęte przez Państwa ze zrozumieniem i akceptacją. Dziękujemy za to serdecznie. Słowa uznania, jakie od Państwa słyszymy, są dla nas dowodem zaufania, jakim nas Państwo obdarzacie. Robimy wszystko, aby tego zaufania nie zawieść. Zapewniamy, że każdego dnia śledzimy pilnie rozwój sytuacji i dbamy o przestrzeganie kluczowych zasad bezpieczeństwa.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności i utrudnienia. Dziękujemy za cierpliwość.

Z poważaniem, 
 
AGAP Sp. z o.o.
 
Warszawa, 15 października 2020 r.

 

KORONAWIRUS INFORMACJA DLA KLIENTÓW 
STAN NA 1 czerwca 2020 r.

Szanowni Państwo, 

w tym trudnym czasie czujemy się szczególnie zobowiązani na bieżąco informować Państwa o stanie obecnym. Pragniemy zapewnić Państwa, że dokładamy wszelkich starań, aby mimo wiadomych okoliczności pracować jak najlepiej — mobilizować nasze struktury kurierskie do jak najbardziej satysfakcjonującego pomagania Państwu w Waszych działaniach. 

Jako profesjonalny operator kurierski chcemy, bez względu na sytuację, wspierać Państwa naszą codzienną pracą, w miarę elastycznie dostosowywać się do Państwa potrzeb i wymagań. Zdajemy sobie sprawę, jak wiele zależy od sprawności i tempa naszych działań, od szybkości dostarczania Państwa przesyłek zgodnie z ich przeznaczeniem nawet w tak niesprzyjających warunkach. 

Zdajemy sobie sprawę, że wspólnie z Państwa firmami stanęliśmy przed koniecznością reorganizacji naszej pracy. Pomimo stopniowego odmrażania gospodarki nasze procedury bezpieczeństwa zostaną utrzymane. Cały czas pracujemy nad oceną ryzyka i uwzględniamy wszelkie potencjalne zagrożenia. 

Pragniemy także przypomnieć, że od 9 marca 2020 r., o czym informowaliśmy na naszej stronie www.agap.pl, robiliśmy wszystko, aby podejmowane przez nas działania pomogły zapewnić ciągłość Państwa pracy [z dniem 9 marca br. został zamknięty do odwołania serwis ekonomiczny; od tego dnia wszystkie usługi realizowane z adresów prywatnych (adres prywatny stał się adresem specjalnym do obsługi) wykonujemy w standardzie usługi specjalnej VIP, zgodnie z cennikiem dla tej usługi. 13 marca zamknęliśmy do odwołania także serwis standardowy. 21 marca ze standardowego serwisu krajowego wyłączono do odwołania serwis w soboty]. Wszystkie wprowadzane zmiany były wynikiem wprowadzenia w Polsce stanu epidemii w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19. Musieliśmy się także dostosować do Państwa podwyższonych wymogów bezpieczeństwa i obowiązków biznesowych. Wszystkie wykonywane przez nas czynności są zgodne z cennikami usług, określonymi dla Państwa w aktualnych umowach. 

Jeszcze raz bardzo dziękujemy za okazaną solidarność i zrozumienie w sytuacji, która nas wszystkich dotknęła. Dziękujemy za słowa uznania, jakie od Państwa słyszeliśmy podczas codziennej współpracy, składane drogą telefoniczną. Dziękujemy za Państwa pomoc i zaufanie.
Jak zawsze absolutnym priorytetem jest dla nas szeroko rozumiane Państwa i nasze bezpieczeństwo. Przeszkoliliśmy nasz zespół w zakresie higieny i skutecznej ochrony przed zakażeniem. Wprowadziliśmy m.in. bezdotykowe potwierdzenie doręczenia. Celem tego rozwiązania była pomoc kurierom i klientom, by utrzymać bezpieczny dystans zalecany w kontaktach społecznych. Cały zespół AGAP, pracujący dla Państwa, jest na bieżąco wyposażany w środki ochronne i dezynfekujące. Dzięki temu jak dotąd nie odnotowaliśmy w naszej firmie żadnego przypadku zakażenia koronawirusem. 

Nasze zalecenia operacyjne wprowadzone w związku z epidemią cały czas obowiązują. Podejmowane przez nas wzmożone środki ostrożności, także podczas składania przez Państwa zleceń, mają na celu ochronę zdrowia i ograniczenie potencjalnego ryzyka.
Przepraszamy Państwa za wszelkie niedogodności i utrudnienia. Prosimy o cierpliwość. 

Pragniemy jeszcze raz zapewnić, że bezpieczeństwo Państwa oraz pracowników firmy AGAP jest naszym najwyższym priorytetem. 

Z poważaniem, 
 
AGAP Sp. z o.o.
 
Warszawa, 1 czerwca 2020 r.

 

KORONAWIRUS INFORMACJA DLA KLIENTÓW 
STAN NA 1 kwietnia 2020 r.

więcej

 

KORONAWIRUS INFORMACJA DLA KLIENTÓW 
STAN NA 1 kwietnia 2020 r.

Szanowni Państwo, 

w związku z aktualną sytuacją związaną z epidemią koronawirusa COVID-19, pragniemy  w kilku słowach przekazać stan obecny. 

Przede wszystkim dziękujemy wszystkim Klientom za okazaną solidarność oraz zrozumienie w obliczu sytuacji, która nas wszystkich dotknęła. Dziękujemy za wyciągniętą przez Państwa dłoń. Pomimo zmniejszonej ilości nadawanych przez Państwa przesyłek spróbujmy wspólnie zachować jak najwięcej z pozytywów funkcjonujących w naszej współpracy przed wybuchem epidemii (od piątku, 20 marca 2020 od godziny 18:30 w całej Polsce obowiązuje stan epidemii). Wierzymy, że działamy dla dobra wspólnego i wszyscy na tym skorzystamy. 

Przy budowaniu wszystkich dotychczasowych projektów dla Państwa, absolutnym dla nas priorytetem było szeroko rozumiane bezpieczeństwo. Myślimy o bezpieczeństwie w aspekcie globalnym, kompleksowo i niestandardowo. Wierzymy, że profilaktyka i prewencja to szansa na wykreowanie odpowiednich postaw i zasad postępowania w nietypowych okolicznościach – przy zabezpieczeniu codziennego funkcjonowania obrotu kurierskiego u Państwa. I dlatego w związku z obecną sytuacją wprowadziliśmy wzmożone środki ostrożności, które mają na celu ochronę zdrowia i ograniczenie potencjalnego ryzyka. Cały zespół AGAP Sp. z o.o. pracujący dla Państwa został wyposażony w środki dezynfekujące i ochronne. Nie odnotowaliśmy żadnego przypadku zachorowania. 

Przed nami stanęły nowe wyzwania. Jednym z nich jest doręczenie przesyłek na adres prywatny, który z dnia na dzień stał się specjalnym adresem do obsługi. Bezpieczeństwo obsługi adresu prywatnego wymaga w obecnej sytuacji zastosowania wzmożonych środków ostrożności, wywiadu podczas przyjmowania zlecenia przez operatora AGAP Sp. z o.o. oraz oddzielnego przepływu informacji. Wprowadziliśmy potwierdzenie bezdotykowe – alternatywną formę potwierdzenia doręczenia. Wszyscy pracownicy otrzymali niezbędne instrukcje dotyczące prawidłowego zachowania podczas realizacji usługi, m.in. ograniczenie kontaktu fizycznego do niezbędnego minimum. Obecnie odbiorcy przesyłek nie są zobowiązani do składania podpisu, aby potwierdzić odbiór przesyłki. Konieczne jest jedynie wskazanie kurierowi nazwiska osoby odbierającej przesyłkę. 

Na terenie Polski działamy bez zmian. Z dniem 21.03.2020 r. ze standardowego serwisu krajowego został wyłączony do odwołania serwis w soboty (nadania i doręczenia). 
Alternatywą pozostaje realizacja usług specjalnych w soboty, niedziele i święta. 

W wypadku jakichkolwiek pytań dotyczących serwisu międzynarodowego, prosimy o kontakt z wyznaczonymi opiekunami Klientów lub z przedstawicielami działu obsługi Klienta.

Pragniemy Państwa zapewnić, że bezpieczeństwo Państwa oraz naszych pracowników jest naszym absolutnym priorytetem.

Z poważaniem, 
 
AGAP Sp. z o.o.
 
Warszawa, 1 kwietnia 2020 r.

 

Informacja dotyczącą przebudowy oferowanych usług wynikającej z wybuchu pandemii koronawirusa COVID-19
STAN NA 13 marca 2020 r.

więcej

 

Informacja dotyczącą przebudowy oferowanych usług wynikającej z wybuchu pandemii koronawirusa COVID-19
STAN NA 13 marca 2020 r.

Szanowni Państwo,

Prosimy o zapoznanie się z pełną poniższą informacją dotyczącą przebudowy oferowanych usług wynikającej z wybuchu pandemii koronawirusa COVID-19.

Sytuacja w transporcie kurierskim pozostaje krytyczna w związku zaistniałą sytuacją epidemioologiczną. Warunki w których pracujemy w dniu dzisiejszym na Państwa rzecz są nieporównywalne do warunków w których pracowaliśmy tydzień temu. Sytuacja jest bardzo płynna, a nowe informacje dotyczące oferowanych serwisów będą przede wszystkim podawane przez pracowników AGAP w trakcie przyjmowania zleceń.

Na bieżąco będziemy Państwa informować o dostępności i możliwości korzystania z serwisów w zakresie usług miejskich, krajowych i międzynawowych. Powyższa sytuacja powoduje znaczące zaburzenia w pracy operacyjnej co wpływa m.in. na zdolności transportowe.

Sytuacja opisana powyżej była niemożliwa do przewidzenia i znajduje się poza kontrolą AGAP Sp. z o.o. stwarzając w tym momencie istotną przeszkodę dla świadczenia przez AGAP Sp. z o.o. usług na rzecz swoich klientów. W skutek tego Agap Sp. z o.o. zmuszony jest powołać się, ze skutkiem natychmiastowym, na siłę wyższą w odniesieniu do umów realizowanych na Państwa rzecz i dostosowywać do bieżących warunków oferowane usługi. Z dniem 09 marca 2020 r. został zamknięty do odwołania serwis ekonomiczny. Od dnia 09 marca 2020 r. wszystkie usługi realizowane z adresów prywatnych realizowane będą w standardzie usługi specjalnej VIP, zgodnie z cennikiem dla tej usługi. Z dniem 13 marca 2020 zostaje zamknięty do odwołania serwis standardowy. Oznacza to, że Agap Sp. z o.o. jest zwolniony z odpowiedzialności wynikającej z zawartych umów o świadczenie usług, w takim zakresie, w jakim niemożność realizacji obowiązków umownych jest spowodowana skutkami wybuchu pandemii koronawirusa COVID-19.

W świetle powyższego Agap Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do przebudowy (konwersji) całości lub części oferowanych usług, do zmiany procedur operacyjnych oraz do podjęcia odpowiednich środków w celu dostosowania swoich operacji biznesowych i obowiązków kontraktowych do aktualnej sytuacji, wynikającej z wybuchu pandemii koronawirusa COVID-19.

W praktyce powołanie się na siłę wyższą oznacza, że Agap Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek opóźnienia oraz dodatkowe opłaty związane z zagrożeniem spowodowanym koronawirusem COVID-19 na krajowym i międzynarodowym rynku, pojawiające się przy realizacji zawartych umów o świadczenie usług (tak krótko- jak i długoterminowych, jak również umów jednorazowych). Dotyczy to między innymi dodatkowych opłat związanych z oferowanymi przez Agap Sp. z o.o. wszelkimi usługami. Przy zlecaniu usług AGAP każdorazowo będą Państwo informowani o możliwościach realizacji tych usług, standardów ich realizacji, jak również cenie usługi.


Zapewniamy Państwa, że będziemy na bieżąco informować o zmianach sytuacji. W przypadku, jakichkolwiek pytań czy wątpliwości, prosimy o kontakt z wyznaczonymi opiekunami klientów lub z przedstawicielami działu obsługi klienta.

Z poważaniem, 
 
AGAP Sp. z o.o.
 
Warszawa, 13 marca 2020 r.

 

 

AGAP to firma kurierska, która działając od 2001 roku, osiągnęła stabilną pozycję na niezwykle konkurencyjnym rynku ekspresowych przesyłek miejskich, krajowych i międzynarodowych. 

Od początku w centrum naszego zainteresowania są klienci i ich potrzeby.

Strategię działania oparliśmy na założeniu, że każdy problem logistyczny, nawet najbardziej nietypowy – może i musi znaleźć pozytywne rozwiązanie. Dlatego firma AGAP, jako pierwsza firma kurierska w Polsce, wprowadziła obok usług standardowych, usługi indywidualne, dopasowane do szczególnych potrzeb i oczekiwań każdego z klientów (usługi „szyte na miarę”).

 

 

droga_orange_view.jpg Otwartość na opinie klientów pozwoliła nam odkryć luki istniejące na rynku usług kurierskich. Wypełniając je, szczególny nacisk położyliśmy na rozwój i świadczenie ekspresowych usług miejskich na terenie siedmiu największych aglomeracji Polski. Ten sam wysoki standard utrzymujemy dostarczając przesyłki na terenie kraju i poza jego granicami. Wysoka jakość naszych usług została doceniona zarówno przez klientów jak i największe firmy naszej branży. 
AGAP od 2008 roku jest strategicznym partnerem DHL Express w Polsce.

Codziennie świadomie wdrażamy zasady TQM (total quality management). Od szeregowych pracowników po zarząd firmy – w AGAP każdy troszczy się o podnoszenie jakości świadczonych usług. W efekcie – stale powstają nowe rozwiązania, usługi dodatkowe, a także całe złożone operacje logistyczne. Wyrazem wypracowanych rozwiązań jest Karta Gwarancji AGAP, która jest szczególną deklaracją naszych działań i starań. 

 

AGAP to sprawdzony, najbardziej elastyczny i zaangażowany partner biznesowy w obszarze usług kurierskich.