Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Zawsze gdy jesteśmy potrzebni

Najczęściej zadawane pytania

Co to oznacza, że AGAP dostarcza usługi „szyte na miarę”?
Usługa standardowa rzadko odpowiada realnym potrzebom klienta. Operator AGAP wspólnie z klientem określa jego rzeczywiste oczekiwania w zakresie przewozu przesyłek. Na tej podstawie powstaje indywidualna, „szyta na miarę” oferta, która zawiera unikatowy zestaw działań i rozwiązań kurierskich. Dzięki temu każde zlecenie zostanie zrealizowane najoszczędniej i zgodnie z potrzebami klienta.

Co to jest list przewozowy?
List przewozowy to dokument, który opisuje przesyłkę (waga, wymiar, wartość, zawartość) oraz określa dane odbiorcy, nadawcy i płatnika; zawsze na druku dostarczonym przez AGAP.

Jakie są możliwości ustalenia terminu i miejsca odbioru przesyłki?
AGAP zawsze dąży do zapewnienia klientom usługi najbardziej odpowiadającej ich potrzebom i preferencjom. Mając na uwadze potrzeby klientów i możliwości operacyjne pracownicy AGAP zawsze oferują najbardziej dogodne terminy odbioru przesyłek, wspólnie z klientem ustalają miejsce ich odbioru. Przy ustalaniu miejsca odbioru jedynym ograniczeniem jest jego dostępność dla kuriera.

Jestem odbiorcą. Czy mogę zlecić odbiór przesyłki od nadawcy?
Tak, naszym klientem jest strona zgłaszająca zlecenie. Realizujemy zlecenia zgłoszone przez nadawcę lub odbiorcę, bądź przez stronę trzecią, zainteresowaną dostarczeniem przesyłki od nadawcy do odbiorcy.

Moje biuro mieści się w Warszawie. Czy mogę zamówić usługę miejską w Krakowie?
Tak oczywiście. Zlecenie można złożyć w Biurze Głównym lub lokalnym. 

W Warszawie korzystam z systemu przesyłek miejskich. Czy mogę zamówić usługę międzynarodową w Poznaniu?
Tak, zlecenie można złożyć w Biurze Głównym lub lokalnym. W razie wątpliwości – prosimy o kontakt z najbliższym Biurem Obsługi Klienta.